نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 12 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-رشد-اقتصادی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 58

 

بخشی از متن:

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده 

در اين مقاله با ارائة شواهد و قرائن موجود در جهان و با استناد به آمار و ارقام در سالهاي اخير سعي مي‌شود تاثيرفناوري اطلاعات و ارتباطات(TCI) در رشد اقتصادي نشان داده شود.

براي اين منظور از دو تحقيق ارزشمند که يکي توسط گيانگ و همکاران در بانک جهاني و ديگري توسط خوانگ در دانشگاه هاروارد انجام شده کمک بسياري گرفته‌مي‌شود.

 

در اين مقاله ابعاد مختلف تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادي ارائه شده و سعي مي‌شود چگونگي اين تاثيرات و روند آتي آنها ذکر گردند.

 

فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک فناوري جديد در دهة 90 وارد بازار شد و به سرعت توسعه يافت. اين فناوري به دليل عمومي بودن آن با ساير فناوريها تفاوت اساسي دارد، به اين معني که تنها در حوزة فعاليت خود تاثيرگذار نيست، بلکه در کل فعاليتهاي اقتصادي و غيراقتصادي تاثير بسزائي در تسهيل انجام امور و بالا بردن بهره‌وري و کارائي دارد.

طي دهة 90 داستانها و روايتهاي بسياري دربارة انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات مطرح‌شد. ولي پرسش مهم اين است که آيا پس از سپري شدن حدود 15 سال از شکوفائي و رونق فناوري اطلاعات و ارتباطات، اين فناوري توانسته است ..........

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله نقش فناوری اطلاعات, نقش ارتباطات در رشد اقتصادی, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, مقاله فناوری اطلاعات, دانلود مقاله مهندسی it, دانلود مقاله مهندسی کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد, نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد, نقش فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی, نقش فناوری ارتباطات در رشد اقتصادی,